RPM nie uwzglkednia opcji zapodanych w ~/.rpm* (Was: Re: -fomit-frame-pointer)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Nie, 20 Kwi 2003, 14:41:25 CEST

Hi,
Tomasz Pala (Sunday 20 of April 2003 14:15)
> No to może by zacząć sprawdzać i wstawiać co trzeba do speców? Wczoraj
Ja sie podczepie do watku. Dlaczego mi rpm nie uwzglednia makr, ktore
ustawilemw .rpmmacrods i rpmrc?
----------
[djurban w niedakh djurban]$ rpm --showrc|grep opt|grep -e -11
-11: optflags   -O2 -march=athlon
[djurban w niedakh djurban]$ grep optflags ~/.rpm*
/home/users/djurban/.rpmmacros:%optflags                        -O3
-march=athlon
/home/users/djurban/.rpmrc:optflags:                    -O3 -march=athlon
[djurban w niedakh djurban]$ q rpm
rpm-4.2-0.20030322.5
[djurban w niedakh djurban]$
Pisze o tym juz drugi raz, to jest okropne, ze programy olewaja moje
ustawienia. Tak jest chyba tylko w PLD.

--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net