SPECS: Zope

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Nie, 20 Kwi 2003, 18:25:27 CEST

Dnia nie 20. kwietnia 2003 17:17, Jacek Konieczny napisał:
> IMHO największy sens ma instalowanie niedystrybucyjnych modułów gdzieś
> w /usr/local, lub w /opt, a w /var/lib/zope/Products robienie tylko
> linków. Wtedy nawet jest to dość zgodne z FHS (w przeciwieństwie do
> ładowania modułów do /var).

Hmm... nie do końca się zgadzam. W Zope wydaje mi się, że należy traktować
Produkty podobnie jak np. rozszerzenia do TeX-a (np. folitex czy ams) lub
przy perlu moduły z CPAN. O ile są paczkowane (lub będą) w dystrybucji, do
dlaczego mają lądować w local czy opt. Co prawda o FHS mam raczej nikłą
wiedzą, ale zawsze /opt czy /usr/local traktowałem jako wiejsca gdzie się
trzyma eksperymenty czy elementy niedystrybucyjne aby sobie nie robić
bałaganu. Choć szczerze mówiąc nie mam na razie lepszczego pomysłu. Może coś
się jeszcze z główkowania wykluje.

Pozdrawiam

--
Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics