SPECS: Zope

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pon, 21 Kwi 2003, 22:29:11 CEST

Dnia pon 21. kwietnia 2003 22:18, Jacek Konieczny napisał:
> Bo /usr/lib/zope to nie miejsce na niedystrybucyjne śmieci, a
> /var/lib/zope to nie miejsce na rzeczy które nie są przez Zope (ani nic
> innego) zmieniane.

Generalnie każdy produkt Zopa jest przez niego przy pierwszym odpaleniu
kompilowany do lokalnego środowiska. Czyli te produkty *są* przez Zopa
zmieniane.

Inna sprawa że zawsze traktowałem /var/li jako miejsce li tylko dystrybucyje.
Ale cóż... może da sie coś pokombinować ze ścieżkami w Zopie.

Pozdrawiam

--
Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics