OpenSSH i PLD 1.0

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Pon, 21 Kwi 2003, 22:47:41 CEST

Witaj Mateusz,

W Twoim liście datowanym 21 kwietnia 2003 (22:11:30) można przeczytać:

> Tzn openssl z PLD+updates jest dziurawy , tak ?
> Jakiś url ?

Na moj gust byl to gotowiec :(
jako ze nie byla to pierwsza maszynka...

Jak na zlosc obydwie maszyny znajduja sie >500km od mojej lokalizacji
:(

Nie twierdze ze openssl jest dziurawe..
twierdze ze openssh jest w wersji baaardzo starej..

W chwili obecnej przenoszac maszyny ze Slackware -> PLD cofam sie z
3.4p1 do 3.2.3p1 (w ktorym o ile dobrze pamietam byla dziura)

--
Pozdrowienia,

 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net