OpenSSH i PLD 1.0

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Pon, 21 Kwi 2003, 22:53:31 CEST

Witaj Tomasz,

W Twoim liście datowanym 21 kwietnia 2003 (22:42:53) można przeczytać:

> To że masz jakiś bałagan w którym sam sie nei orirntujesz tnie oznacza ze
> wogóle jakis pakiet jest tutaj dzirawy (w szczególnosci openssh).

Niestety aby to sprawdzic musze zap.. 500 km aby to zrobic :(
Do wyboru mam jeszcze postfix'a albo solidpopa lub apache

A ze openssh mnie niepokoi to dlatego ze 3.2.3 nie bylo wersje wolna
od bledow, szczegolnie ze pamietam ze do wersji 3.4p1 byla niezla
dziura.

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net