OpenSSH i PLD 1.0

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 21 Kwi 2003, 23:31:49 CEST

On Mon, 21 Apr 2003, PLD w Repcio wrote:
> Juz sie zamykam i ide grzebac w logach... (chociaz i tak nie mam pojecia
> czego szukac.. jako ze to pierwsza "wizyta" od 8 lat)

Coś mi się wydaje, że byłeś w tyle z update-ami. Stawiam na openssl lub
sambę, bo to ostatnio najpopularniejsze (na sambę to ostatnio mam po 1
próbie dziennie przynajmniej... :) )

Jak nie wiesz czego szukać to wystaw gdzieś te logi z podejrzewanego
zakresu czasu na jakiśmś URLu.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...