zsh.spec (było: -fomit-frame-pointer)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 00:43:03 CEST

On Mon, Apr 21, 2003 at 08:32:49PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Czy tak jest dobrze? Bo innego pomysłu na dodanie nie mam... Chyba nie
> powinno szkodzić, gdyż jest:
> rpmcflags  %{?debug:%debugcflags}%{!?debug:%optflags}

Obawiam się, że to nie zadziała, bo %define jest wykonywane przy
parsowaniu speca, dużo wcześniej niż wywoływanie skryptu %prep (który
zresztą jest wykonywany przez /bin/sh, więc rpm nie ma weźmie stamtąd
wartości zmiennej do rozwinięcia makra).

Raczej trzeba by dodać przed %configure (które przekazuje CFLAGS):
CFLAGS="%{rpmcflags} %{!?debug:-fomit-frame-pointer}"
(ew. to samo z CXXFLAGS lub FFLAGS, jeśli są pliki w C++ czy Fortranie).