kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 12:37:14 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:

[...]
> Nie %dir. Konflikt powodują symlinki /usr/include/{asm,linux}, które
> miały być wycięte z kernel-headers (kernel.spec).
>
> Jakieś uwagi? Jak nie, to ~jutro powycinam na HEAD, LINUX_2_4
> i LINUX_2_5.

LINUX_2_4 nie ruszaj jak trzeba bedzie to sam wytne bo mnie tarfi szlag
jak zowu sie okaze, ze poprzez jakas pierdole dostaje conflikty przy pracy
nad wazniejszymi sprawami.

A tak a'propo to DLACZEGO to ma byc wywalone ???
IMHO /usr/inclide/linux _powinien_ wskazywac na includy z aktualnego kernela

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}