kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 12:43:50 CEST

On Tue, Apr 22, 2003 at 12:37:14PM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> On Tue, 22 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:
>
> [...]
>
> LINUX_2_4 nie ruszaj jak trzeba bedzie to sam wytne bo mnie tarfi szlag
> jak zowu sie okaze, ze poprzez jakas pierdole dostaje conflikty przy pracy
> nad wazniejszymi sprawami.
>
> A tak a'propo to DLACZEGO to ma byc wywalone ???
> IMHO /usr/inclide/linux _powinien_ wskazywac na includy z aktualnego kernela

/usr/include/{linux,asm} mają wskazywać na nagłówki, na których był
budowany glibc. AFAIK było o tym wiele razy na LKML.
Jeśli te nagłówki są inne, można mieć różne dziwne konflikty (naciąłem
się na jakieś różnice między 2.2.x).

Miejsce na aktualne nagłówki to %{_kernelsrcdir}/include/{asm,linux}.