kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Wto, 22 Kwi 2003, 17:25:34 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:

> Były problemy z kompilowaniem czegoś na starych nagłówkach.

Dobrze byłoby znać przyczyne tego złego zachowania .. czy była to wina
nagłółków czy tego że build suit w pakeico coś robiło tu nie tak.
Tak czy ianczje zakąłdaj że pliki nagłówkowe jakie by nie były są poprawne
.. MUSZĄ być poprawne.

kloczek
PS. Musże wyjść .. także odezwę sie jakby co za kilka godzin jaby co
jeśli chodzi o kontyunuacje dyskusji :)
PS2. o takich rzeczach wśród ludzi majacych połacznie on-line powinno sie
dobzre gadać przez jakis soft telekonferencyjny .. mzoę watrto pomyśleć
nad tym żeb ysobeui zrobić infrastrruktóre do gadania na żywca bez
angażowanai przy tym rąk ? :)