kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 12:56:52 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:

[...]
> /usr/include/{linux,asm} mają wskazywać na nagłówki, na których był
> budowany glibc. AFAIK było o tym wiele razy na LKML.
> Jeśli te nagłówki są inne, można mieć różne dziwne konflikty (naciąłem
> się na jakieś różnice między 2.2.x).
>
> Miejsce na aktualne nagłówki to %{_kernelsrcdir}/include/{asm,linux}.

OK. wiem juz zkad jest roznica :)))
Za kazdym razem przebudowywuje glibc dla aktualnego kernla :))
uwalnie mnie to od pamietania o wielu pierdolach ...
I w takim przypadku OBA warunki sa spelnione
w /usr/include/{asm,linux} sa includy z aktualnego kernela, a przy okazji na
tych naglowkach jest robiony glibc.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}