OpenSSH i PLD 1.0

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 13:08:40 CEST

In article <192267839122.20030421212418 w repcio.net> you wrote:
> Witaj pld-devel-pl!
>
>  Moze jestem zbyt leniwy abu robic upgrade do openssh 3.6
>  ale w chwili obecnej mam ja "koncie" juz 2-ga maszynke na PLD 1.0
>  aktualizowana codzienie gdzie mialem wlamanie :(

Co mówi rpm -V openssh? (openssh-server,  openssh-clients)? Sprawdź
datę instalacji openssh. Oczywiście dane te można zakamuflować, ale
lame hakier raczej tego nie zrobi. Najlepiej w ogóle zrobić rpm -Va.
Prędzej podejrzawałbym dziurawą sambę (stara wersja).

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl