XFree-driver-nvidia w RA

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 14:01:09 CEST

On Tue, 22 Apr 2003 12:17:42 +0200
Piotr Szymański <djurban w averne.net> wrote:

> Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk (Tuesday 22 of April 2003 09:48)
> Kiedy?

Nie wiem kiedy, wiem że jak w zeszłym tygodniu chciałem zainstalować
rive to do kernela było już 4xxx a do X'ów 3xxx (nr. pod x nie
pamiętam), więc sam zbudowałem sobie z CVS :)

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl