PLD-doc: Optimization-pl.txt (NEW)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 22 Kwi 2003, 15:45:43 CEST

Tomasz Pala (Tuesday 22 of April 2003 15:32)
> Możemy albo dalej ciągnąć na -O2 - bo to jest optymalne, albo mieć na
> prawdę dobrze zoptymalizowane pakiety.
To ze mi sie nie podoba nie znaczy, ze ma wypasc :) Jesli to jedyna metoda to
niech zostanie.

> A porównywałeś z -Os? Jakbyś miał chwilę wolnego czasu CPU i byś mógł,
> byłoby świetnie:)
W dlugi weekend na bank bedzie jakis update snapow kde, wiec tamte serie moge
przbebudowac z -Os zamiast -O3 (bo rozumiem ze obu naraz nie mozna). Co do
oo, to on na duronie 800mhz/650mbram buduje sie ok. 20h, zatem przebuduje go
tylko jesli wzrost szybkosci dzialania kde bedzie zauwazalny.

> Nie. A to daje czasem duże oszczędności na rozmiarze binarki, co się
> przekłada na prędkość pracy.
A jakie moga byc konsekwencie tego? Ktos wspominal ze np. glibc sie z tym
wywala itp. Spytam wieczorem na kde-devel o tym.

> Zamiast dynamicznie relokować biblioteki współdzielone, przydziela im na
> stałe sloty, dzięki czemu unika się liniowego przeszukiwania pamięci.
Sprobuje w dlugi weekend.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net