PLD-doc: Optimization-pl.txt (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 15:57:48 CEST

On Tue, Apr 22, 2003 at 15:54:29 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> No to teraz wymyśl jakąś obiektywna metodę pomiaru takich rzeczy :)

Nie da się mierzyć programów wchodzących z użytkownikiem w tak głęboką
interakcję, przecież wiesz o tym;)

> Tak coby wiadomo było konkretnie o ile jest szybszy/wolniejszy i żeby
> decyzji o podejmowaniu korekt w opcjach optymalizacji per pakiet nie
> kierować sie bierżacym rozkładem fusów na biurku :)

Tomek, zajrzyj do pliku z tematu (i uzupełnij jeśli coś jeszcze
wymyślisz). Zaproponowałem tam zestawienie - nawet jeśli wyniki będą w
kratkę, jednemu wolniej, drugiemu szybciej to może choć uda się dobrać
flagi na konkretne procesory i wpisać to jako komentarze, dzięki czemu
będziemy po prostu _wiedzieli_. Ale jeśli się okaże, że 10 osób widzi
wyraźną poprawę, to mimo braku rządków z cyferkami chyba nie
zaprzeczysz, że jest lepiej?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...