kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 16:07:38 CEST

On Tue, Apr 22, 2003 at 16:05:20 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Konsekwencją powyższego najlepiej jakby było to zbey nei było rozdziału
> miedzy glibc-devel i plikami nagłowoymi kernela. Przy zapakowaniu tego w
> jeden pakiet (glibc-devel) byłaby pełna gwarancja że nic by się tu nie
> rozjechało, a i byłoby także o jeden pakitet w zestawie mniej.

Ale niektórzy świadomie chcą mieć nagłówki innego kernela - stąd wynika
brak Requires obecnie.

> Hmm .. (?)
> Prośba o pomyśleniu o tym od strony "czy są jakeiś przeciwskazanai żeby
> tak nie zrobić ?". Osobiscie takich przeciwskazań nie dostrzegam.

Zaraz się na Ciebie rzucą;) (bo mi osobiście to wsio rawno, byleby
odpowiednie nagłówki po prostu były).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...