kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z /usr/X11R6 ?)

Wto, 22 Kwi 2003, 17:09:05 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, wrobell wrote:

> Nie odsyłam Ciebie na /dev/drzewo. Temat był już wałkowany i nie ma sensu
> bić ponownie piany.

No to powtórze jeszcze raz że pamięc mam dobrą, wątek pamietam i nie
pamietam żeby padło w nim cokolwiek co byłoby tu przeciwskazaniem. Jezlei
tyakowe przeciwskazania pamietasz to je przytocz (w dwuch zdaniach z
istota zagadnienia powinieneś się zmeiścić czyli w takiej ilosci teksu
jaką juz potraktowałeś moją prośbę odsyłajac ją na .. /dev/drzew ;>).

Jeżeli to jest coś istotnego to przypomniec nie zawadzi (bo odnoszę
wrązenei że inni tez nei pamietaja żeby były tu jakeiś przeciwskazania :)