kernel-headers vs glibc-kernel-headers (Re: Jak w koncu z

Wto, 22 Kwi 2003, 17:24:23 CEST

> On Tue, 22 Apr 2003, wrobell wrote:
> [..]

> Proszę podaj go jeszcze raz :)

Byly swego czasu na linux-kernel dyskusje nt. uzywania w naglowkach jadra
jako nazw identyfikatorow zastrzezonych jako specjalne w C++. Na prosbe o
zmiane tego w zrodlach jadra padla sugestia, by poprawic to na poziomie
naglowkow glibc (/usr/include/linux/*) lub programu. Tyle, ze to ostatnie
bylo trudne do realizacji, bo ZTCP plik byl #include'owany przez jeden z
pikow glibca (z /usr/include)

Nie wiem, czym sie temat zakonczyl, nie sledzilem go uwaznie.

  phone (48)(58) 347 14 61