PLD-doc: Optimization-pl.txt (NEW)

Śro, 23 Kwi 2003, 12:16:38 CEST

On Tuesday 22 of April 2003 15:57, Piotr Szymański wrote:
> Tomasz Kłoczko (Tuesday 22 of April 2003 15:54)

> kstartperf to jedno :) (z kdesdk albo kdetoys nie pamietam)
> O ile startownaie konquerora to klamstwo bo u mnie on sie preloaduje (w 3.2
> sobie tak ustawilem) podczas startu kde i potem juz sie tylko podinstancje
> odpalaja (tak jak iexplore w windowsie).
> Ale co oprocz startu mielibysmy mierzyc?

IMHO - w KDE to najbardziej start jest upierdliwy. Potem juz jakoś idzie (o
ile pamięci nie brakuje - a tu już ustawienie kompilatora nie pomogą)
Jak konqueror po uruchomieniu z 'ikonki' wstawałby tak szybko jak po
nacisnieciu CTRL+n w działającej już instancji to by było super.

Nie wiem co robi ów kdeperf ale tak w podesłanych urlach na liste można
mierzyć czas aplikacji KDE do momentu kiedy zacznie wymagać Xservera.
(time konqueror bez DISPLAY).

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go