PLD-doc: Optimization-pl.txt (NEW)

Śro, 23 Kwi 2003, 12:35:49 CEST

On Wednesday 23 of April 2003 12:18, Tomasz Pala wrote:

> Trochę pomogą. Kompilacja z -Os oszczędza stos.

Ból KDE (pewnie poprzez QT) polega na rozmiarze sterty aplikacji liczonej w
MB.
Tutaj nawet kilkaset kilobajtów na binarce (w senise rozmiaru zajmowanej
pamięci, a nie przyspieszenia wykonwyania) nie ma większego znaczenia :/

> Kwestia sprzętu, ale na pewno jest możliwe znaczne przyspieszenie.

No z tego co czytałem to ten gość od prelinku zmniejsza czasy w linkowaniu
konquerora z mld cykli do mln. (w praktyce z 0.5 [s] do ~ 0[s] ).

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go