bugzilla na PLD.

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 00:45:11 CEST

Dnia Wed, Apr 23, 2003 at 10:35:07PM CEST, Piotr Szymański napisał(a):
> Paweł Gołaszewski (Wednesday 23 of April 2003 22:21)
> Chce miec mozliwosc reply na danego buga, reply tn by szedl do mnie i do
> submittera i na pld-bugs.

Tresc noewgo wpisu idzie do wszystkich osob zapisanych na ten bilet.
Standartowo jest to przynajmniej osoba ktora otworzyla bilet. Nie
pamietam czy wszyscy ktorzy sie udzielali tez dostaja czy nie.
na pld-bugs ida wszystkie wpisy.

> Chcetez meicmozliwoscattachniecia pacza do reviewniecia na pld-bugs i potem
> ktos by commitnal.

Tak, tak. Tego brakuje.

Mozna natomiast dodwac wpisy przez emaila. Patrz
http://bugs.pld.org.pl/mailer.html
Uzywa tego pldbug to wysylania nowych raportów. Mozna doklepac tez
jakis skrypt ktory po podlaczeniu do czytnika poczty umozliwial by
odpowiadanie na bilety.

Paweł