PLD-doc: Optimization-pl.txt (NEW)

Czw, 24 Kwi 2003, 11:29:44 CEST

On Thu, 24 Apr 2003, Piotr Szymański wrote:

> Tomasz Kłoczko (Thursday 24 of April 2003 01:08)
> Moj konqueror startuje od 0,03 do 0,2 sekundy. Wiec nie wiem o co wam chodzi.

Mam athlona 2x2000MP z 2GB RAM. Wstaje mi po najszybciej po
conajmniej dwuch sekundach.
Większość tego czasu to okres kiedy sa wypisywane komunikaty:

$ konqueror
DCOPServer up and running.
libkonq: ## loaded: 0 entries.
konqueror: KonqMainWindow::enableAllActions false
konqueror: KonqMainWindow::openURL : url = 'file:/home/users/kloczek'  serviceType='' view=(nil)
konqueror: KonqMainWindow::setLocationBarURL: url = file:/home/users/kloczek
konqueror: trying openView for file:/home/users/kloczek (servicetype inode/directory)
konqueror: serviceName= m_sViewModeForDirectory=
konqueror: KonqViewManager::splitView(ServiceType)
konqueror: KonqViewManager::split
konqueror: KonqViewManager::createView
konqueror: Trying to create view for "inode/directory"
konqueror: konq_iconview : X-KDE-BrowserView-AllowAsDefault is valid : true
konqueror: Created main container [KonqFrameContainer pointer (0x8146d80) to unnamed widget, geometry=100x30+0+0]
konqueror: KonqView::switchView
konqueror: +KonqKfmIconView
libkonq: gridXValue: 82sz=32
libkonq: gridXValue: 82sz=32
kio (KMimeType): WARNING: KServiceType::offers : servicetype ThumbCreator not found
libkonq: gridXValue: 82sz=32
konqueror: KonqMainWindow::insertChildView 0x814bd10
konqueror: KonqMainWindow::viewCountChanged
konqueror: Container [KonqFrameContainer pointer (0x8146d80) to unnamed widget, geometry=800x480+0+0]
konqueror:   KonqFrame containing view 0x814bd10 part 0x814c4e0 whose widget is a KonqIconViewWidget
konqueror:   Null child
konqueror: KonqMainWindow::enableAllActions true
konqueror: KonqView::openURL url=file:/home/users/kloczek locationBarURL=file:/home/users/kloczek
libkonq: ## addToHistory: file:/home/users/kloczekTyped URL: file:/home/users/kloczek, Title:
konqueror: KonqMainWindow::openView ok=true bOthersFollowed=false returning true
konqueror: main() -> no args
konqueror: slotPartActivated 0x814c4e0 konqiconview
konqueror: New current view 0x814bd10
konqueror: KonqMainWindow::setCaption(file:/home/users/kloczek)
konqueror: KonqMainWindow::setLocationBarURL: url = file:/home/users/kloczek
konqueror: KonqKfmIconView::slotRenderingFinished()
konqueror: KonqKfmIconView completed() after rendering
konqueror: KonqView::slotCompleted
libkonq: ## addToHistory: file:/home/users/kloczekTyped URL: , Title: file:/home/users/kloczek
konqueror: KonqKfmIconView::slotRenderingFinished()

i rzeczywiście czas do wypisania pierwszego komunikatu jest raczje
pomijajalny. Jesteś pewien że czas jaki podałeś to czas uruchomienia
konqerora czy mzoę jednak otwarcia kolejnego okna tegoż ?