/etc/rc.d/init.d/sensors

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 12:11:21 CEST

On Thu, 24 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> OK ale skrypt takze powinien być przygotowany na to żeby jezlei juz ktoś
> go uruchomi tz żeby nei dezinformował (sugeruje start
> /etc/rc.d/init.d/lm_sensors :) i ładował też do /etc/sysconfig/sensors a
> nie do /etc/sysconfig/lm_sensors i to w formacie jaki potrrzebujemy :)
> Musze się przyjrzeć temu skryptowi. Może da się to zapisać w SH. Wtedy
> legalnie mozńaby to wcisnać nawet na jakies init czy detect w
> /etc/rc.d/init.d/sensors :)

Ten skrypt jest standardową częścią lm_sensors, więc zostaw go w spokoju.
Można zrobić własny, dołączany, który będzie grzebał i korzystał ze
standawdowego.

Zostaw ludziom możliwość ręcznego skonfigurowania, bez domyślania się co
mam na magistrali... Tak dajesz do wyboru: detekcja z pełną konfiguracją
(nie koniecznie to co chcesz) lub strzelnie... Nie o to chodzi.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...