gettext i nazwy grup

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Czw, 24 Kwi 2003, 12:20:46 CEST

Witam!

Znalazłem kilka nie przetłumaczonych nazw grup pakietów (raczej źle wpisanych
w specach - literówki głównie). Czy ktoś posiadający wszystkie spece na dysku
mógłby trochę pogrepować i poprawić, tak żeby istniały polskie odpowiedniki:

Applications/Tools
Applications/WWW
Daemon
Utilities
X11/Application/Games
X11/Application/Networking
X11/Applications/Publishing
X11/Applications/Sound

A tu może wypadałoby ujednolicić wielokość liter (wiem, czepiam się :)):
Aplikacje/Bazy danych
Aplikacje/Bazy Danych
Aplikacje/Bazy danych/Interfejsy
X11/Zarządcy okien
X11/Zarządcy Okien
X11/Zarządcy okien/Narzędzia

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \