kmail z -r DEVEL nie lubi polskich krzakow?

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 24 Kwi 2003, 15:57:33 CEST

Quoting Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl>:

> DEVEL to chyba snapy KDE 3.2 i może nie lubić wielu rzeczy ...

toc poszlo rpm -e i leci 3.1... poczekam az sie ustabilizuje.

> całkiem normalne.

wspaniale... wywalilo sie na majlu od mojego dyrektora
pionu.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt