-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 16:11:48 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 15:57:59 +0200, wrobell wrote:

> Widzę, że to już zaczyna się pojawiać w specach. Na jakiej podstawie?

Na podstawie tego, co było na tej liście pisane i leży w PLD-doc.

> To, że binarki są mniejsze, to wiadome bez dwóch zdań. Ale najpierw
> niech ktoś porządnie przetestuje szybkość tak przekompilowanych

Na razie zmieniłem:

- zsh: nie znalazłem testu, w którym zmieniła się wydajność,
- mozilla: brak zmian w starcie, responsywności i renderowaniu,
- bzip2: tak jak ustawiłem wypadał najszybciej,
- elinks: w tego typu programach pojęcie szybkości nie istnieje.

Jeśli masz jakieś uwagi na temat 'porządnego przetestowania' to się nimi
podziel, bo od samego gadania, że trzeba to i trzeba tamto nic się nie
przetestuje.

> programów a dopiero później wrzuca zmiany do speców.

Testy muszą być przeprowadzone na większej ilości maszyn, gdyż to, co
wyjdzie na jednym procesorze, może się nie powtórzyć na drugim. Póki nie
ma Ac i wszystko odbywa się w Neście mamy najlepsze warunki, by takie
testy prowadzić. Prowizoryczna infrastruktura do tego leży w PLD-doc.
Uważam, że jednolite środowisko zapewni przebudowanie pakietów na
buiderze nestowym właśnie. Jeśli masz jakieś _konstruktywne_ uwagi - to
je wyraź, zaproponuj inne rozwiązanie, a nie krytykuj coś, czego sam nie
masz czym zastąpić.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...