-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 16:31:14 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 16:23:52 +0200, wrobell wrote:

> Brakuje mi tu liczb, liczb i jeszcze raz liczb. W zależności od
> procesora oraz ilości ram-u.

To mi teraz wyjaśnij, po co komu wiedzieć, że na procesorze X zajęło 9
sekund z -O2 i 9 sekund z -Os? Równe jest równe. Istotne jest to, czy
szybciej czy wolniej czy tak samo. Zależność od procesora? - jak
najbardziej jest. Ilość RAM-u nie ma znaczenia, liczy się L1 i L2.

> To jest na razie palcem po wodzie pisane po prostu.

Dobrze że się ustosunkowałeś do 'u mnie brak zmian, niech przetestuje
reszta'. Bardzo dobrze, że się ustosunkowałeś do 'u mnie szybciej, niech
przetestuje reszta'. Cudownie, że się ustostosunkowałeś do 'wydajność
nieistotna'.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...