-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 22:41:47 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 19:33:28 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Ja mam traumatyczne doświadczenia z -O2 na innych arch niż x86, także jeszcze
> jakieś egzotyczne -Os do mnie nie przemawia :)

Jak programiście się wydaje, że wie jak jego struktury danych układają
się w pamięci, to program się sypie.

> Inna sprawa, że -Os to nie jest optymalizacja wielkości kosztem prędkości?

Tak. I na procesorze bez cache tak by było w istocie. W rzeczywistości
oprócz szybkości kodu musisz zapewnić jego dostępność, czyli dobre
mieszczenie się w cache.
Abstrahując już od tego, że w przypadku wielu programów nie ma mowy o
prędkości, jest natomiast o zajmowanej pamieci.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...