gettext i nazwy grup

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 22:44:02 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 12:20:46PM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Witam!
>
> Znalazłem kilka nie przetłumaczonych nazw grup pakietów (raczej źle wpisanych
> w specach - literówki głównie). Czy ktoś posiadający wszystkie spece na dysku
> mógłby trochę pogrepować i poprawić, tak żeby istniały polskie odpowiedniki:
>
> Applications/Tools

To chyba po prostu powinno być Applications

> Applications/WWW
> X11/Applications/Publishing
> X11/Applications/Sound

Te grupy są - może rpm przebudowany ze zbyt starym rpm.groups

> Daemon

Do s/Daemon/Daemons/

> Utilities

s/Utilities/Applications/

> X11/Application/Games
> X11/Application/Networking

s/Application/Applications/

> A tu może wypadałoby ujednolicić wielokość liter (wiem, czepiam się :)):
> Aplikacje/Bazy danych
> Aplikacje/Bazy Danych
> Aplikacje/Bazy danych/Interfejsy
> X11/Zarządcy okien
> X11/Zarządcy Okien
> X11/Zarządcy okien/Narzędzia

W rpm.groups jest jednolicie. Pakiety, w których wyświetla się inaczej,
to pozostałość z tłumaczeniami grup w samym pakiecie, a nie branymi
z rpm.mo.