SPECS: poldex.spec (NEW)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 23:01:01 CEST

On Wed, Apr 23, 2003 at 05:47:27PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> :)
>
> Moze jeszcze ja wrzuce kamyczek:
>
> $ poldex
>
>      Wczytuję opisy pakietów...
> sh: poldek: not found

Idea programu jest OK (jest wygodniejszy do nieco innych zastosowań niż
poldkowy shell[1]), co do wykonania:
- w kodzie są zaszyte sekwencje sterujące terminalem
- strasznie to mruga

Może jakieś perl-Curses warto użyć? Powinno rozwiązać oba problemy.

[1] tzn. lepiej się nadaje do przeglądania pakietów, ale upgradowanie
oraz instalowanie pakietów, kiedy wiem czego chcę, zdecydowanie wolę
z poldkowego shella.