SPECS: elinks.spec (HEAD) xpdf.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 00:56:07 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 00:42:55 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> [..]
[...]
> $#%^!@ Już w mniej niewidocznym miejscu nie mogłes tego zaszyć ? :>
> Potem gotaropelengatorem będzie trzeba to namierzać :>

Bez ingerencji w kilkunastu plikach macros i rpmrc z pakietu rpm? Nie da
rady. A tamtych plików nie ruszę, bo mnie zaraz pozabijacie.

> Bardzo dobrym dotychczas miejscen na rózne %define było tuż pod preambułą
> speca i najlepiej jakby dokąłdnie tu takei rzeczy wdawały.

%define'a mogę tam przełożyć. Ale zmiennej nie, bo ona ma zasięg lokalny
ograniczony do sekcji, w której jest definiowana.

Można %optflags ładnie zmienić globalnie, dodając na końcu %specflags,
które z kolei określałoby się na początku speca, ale: patrz akapit wyżej.

> Po drugie to w ten psosób jest nie do przyjęcia.
> Może najpierw zastanów sie jaeszcze jak to robić tak żeby przejmować flagi
> zależne od architektóry i nie zakłucać %{debug} -> udokumentuj to a potem

Zastanawiać się nie muszę, bo wiem. Dokumentować? - vide 7 linijek
wyżej. %optflags zakończone %specflags przejmowałoby opcje z wewnątrz
speca, gdzie można by zrobić rozróżnienie na podstawie architektury.
Ponadto nie trzeba by robić żadnych zabiegów na okoliczność %debug, gdyż
%optflags jest na to przygotowane.

> dopiero bierzą sie za pierwsża poprawkę :>

Nie. Obiecałem sobie, że przy pierwszym uzasadnionym zgrzycie wycofuję
całość. Zgrzyt jest - nie poprawię %optflags, a bez tego dalej się nie
ruszy. Obok męczy o testy na wszystkie maszyny. Dla mnie koniec tematu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...