-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 01:07:14 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 01:10:52 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> To może jednak rób to jednak w odwrotnej kolejnosci ? :>

A jakim cudem przetestuję na 30 różnych procesorach? Mam je sobie kupić?
Czy może pisać kolejne maile tutaj, żeby były zlewane ciepłym prostym?

Żałuję, że w ogóle za to się zabierałem, bo to była strata czasu.
Przetestowałbym przynajmniej kilkanaście pakietów więcej.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...