-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 01:27:44 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 01:24:29 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Można wiedzieć z którego sufitu wziąłeś tą liczbe ?

3 producentów procesorów x86, z czego dwóch ma w pierona modeli, z
których wiele różni się rozmiarem cache obu poziomów i może chodzić z
różnymi nawet nie częstotliwościami, ale nawet typami magistral pamięci.

> Jasne. mAsz racje robienie czegokolwiejk gowa a nie z głową na karku jest
> zawsze stratą czasu. Pamietaj o tym następnym razem.

Słowo 'TO' nie oznaczało rekompilacji, a wrzucanie czegokolwiek na ten
temat do PLD. Jak najbardziej i to _w ten sam sposób_ będę przerabiał
sobie następne pakiety.

> To to przetestuj choć na jednej maszynie. Pokaż wyniki ..

Wszystko co commitowałem sprawdzałem na swojej maszynie. Wyników nie
mam, wywaliłem, mi potrzebne nie są.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...