-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 01:41:05 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 01:45:05 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> [..]

> Cytata: "PO TO ZMIENIŁEM, ŻEBY PRZETESTOWAĆ."

Przedcytata: "jest szybsza lub równie szybka dla WSZYSTKICH PROCKÓW,
które obecnie wspieramy w nest". Podkreślenie moje.

I to typowe PLD-owe błędne koło. Mam sprawdzić na wszystkich prockach,
dopiero wtedy mogę commitować. A bez commita tego nie sprawdzę.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...