kernel w ac

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 09:07:56 CEST

On Thu, 24 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:
> No bez takich... dla mnie możliwość zmiany rozdzielczości konsoli w
> locie jest niezbędna, a w bootloadera to [...] - i tak nie działa przy
> sterowniku w module.

No cóż - to jest do poprawienia ciągle... urok bleeding-edge ;)

> Do tego widziałem jakieś kastrowanie w tdfxfb w 2.5.x - poprawili to
> już?

Nie - tdfxfb jest ciągle rozgrzebany - co jakiś czas męczę James-a, żeby
kilka rzeczy poprawił, ale aktualnie on się boryka z radeonem, który jest
znacznie szerzej używany...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...