SPECS: elinks.spec (HEAD) xpdf.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 09:39:45 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 09:20:53 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Jak obrażone dziecko... bez sensu...

Obrażone? Raczej zirytowane, bo zamiast współpracy i pomocy widzę 'zrób
to tamto i siamto, a jak skończysz to łaskawie przestaniemy narzekać'.
Wprowadzanie tych zmian do PLD to dla mnie dodatkowa praca, choćby nad
synchronizacją specy (przykładowo taki przez pomyłkę commitowany elinks
-r 1.49), bo jak już sam kompiluję pakiet, to dobieram bardziej pasujące
mi opcje.

> Szkoda, bo możnaby na tym zyskać trochę...

Kazano mi wycofać wszystkie zmiany grożąc odebraniem rw, widać więc są
inne priorytety.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...