zamieszanie wokół home_etc

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 12:05:02 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jedna korekta s/ETC_DIR/HOME_ETC/ (ustalaliśmy to :)

Po to ci podesłałem wcześniejszą wersję mail-a, żebyś sprawdził :P
Mi jest obojętne jak się ta zmienna będzie nazywała. ETC_DIR konfliktuje,
więc nie może być. Zostaje więc HOME_ETC :)

> A po co ? Ile zamierzasz utrzymywać ten "stan przejściowy" ? Niczego
> takiego nie przecież ustalaliśmy.

Nie zamierzam go utrzymywać. To jest uwaga natury użytkowej. Jeżeli ktoś
chce płynnie przejść to moze zrobić takie coś. finito.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...