-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 12:06:34 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 11:24:03 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Trzeba było powtórzyć. Inni mogli być choćby zajęci.

Tak, jasne. Ile razy? Inni mogli być niezainteresowani.

> Wygląda to conajmniej brzydku.

Ręce opadają. Tak jest teraz. I nic się tu nie zmienia.

> Jest tak ponieważ schemat który
> modyfikujesz nie zakłada modyfikowania opcji per pakiet.

I można to poprawić w 3 minuty. I ja to mam poprawione. Ale nikogo to
nie interesuje.

> IMHO trzba nieco
> przebudowac wogóle makra tak żeby owe korekty były definiowalne w
> pojedynczej linijce i/lub w pojedynczej linijce per architektóra.

I takie rozwiązanie już podawałem kilka razy. Ja je MAM GOTOWE.

> Jeżeli do popołudnai czegos tu nei zaporoponujesz to potem spróbuję to
> zrobić (chwilowo jestem zajety).

Zaproponowałem wiele razy. I przeraża mnie to, że nikt tu chyba nie ma
pojęcia, skąd się biorą opcje kompilatora i co tak na prawdę zmieniam.

Na prawdę nikt nie rozumie, co mówię!?

U mnie to działa tak:

~/rpm/SPECS: ./test
Architektura: i386      debug: nie
Optymalizacja: -O2 -march=i386 -opcje_386

Architektura: i586      debug: nie
Optymalizacja: -O2 -march=i586 -opcje_586

Architektura: i686      debug: nie
Optymalizacja: -O2 -march=i686 -opcje_686

Architektura: athlon    debug: nie
Optymalizacja: -O2 -march=athlon -opcje_athlon

Architektura: alpha     debug: nie
Optymalizacja: -O2 -mieee -opcje_alpha

Architektura: i386      debug: tak
Optymalizacja: -O0 -g -Wall

Architektura: i586      debug: tak
Optymalizacja: -O0 -g -Wall

Architektura: i686      debug: tak
Optymalizacja: -O0 -g -Wall

Architektura: athlon    debug: tak
Optymalizacja: -O0 -g -Wall

Architektura: alpha     debug: tak
Optymalizacja: -O0 -g -Wall

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...