bugs.pld.org.pl: STBR

Paweł Kołodziej P.Kolodziej w elka.pw.edu.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 11:52:35 CEST

Dnia Mon, Apr 28, 2003 at 03:36:37AM +0200, Tomasz Koczko napisał(a):

> Nie tyle ślepy jesteś co wygląda że poprawka była niepełna bo owszem mozan
> zmienić na taki status w już istneijacym zgłoszeniu ale nie można zgłosić
> czegoś nowego z takim statusem.

Jest stan biletu ,,Send To Builder Request - resolving state''.
Nie ma "Send To Builder Request - opened". Moze o to chodzilo
przed-przed piszcy?
Kazdy bilet w BTS ma poczatkowo status ,,opened''. Wydaje mi sie
logicznym ze BS sluzy do zglaszania bledow. Dopiero gdy blad jest
zgloszony kloczek & sp. puszczaja pakiety gdzie trzeba i zmieniaja
status na STBR. Gdy pakiet laduje na ftp dostaje (od kloczke&sp) status
resolved.

To tyle mojej naiwnej imaginacji.

Pawel