pptpd

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 18:48:01 CEST

On Sat, 26 Apr 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Dorobisz?

Jest w źródłach (pptpd.init), trzeba tylko do PLD trochę dostosować.
Ciekaw jestem czy ktoś testował/używał tego pptpd-1.1.4-1 ?
Mnie np. udaje się zalogować (mschap-v2) i ustanowić połączenie p-t-p.
Natomiast nie mam szyfrowania i kompresji, mimo ładowania modułu ppp_mppe.
Pozatym brak routingu, mimo użycia 'proxyarp'. To może wynikać że wersja
1.1.4 ma nową opcję 'bcrelay' i trzeba ją kompilować z '-with-bcrelay'.

pzdr
Stacho Pal