ghostscript z espgs i cdj670

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 19:42:34 CEST

On Mon, 28 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
> długo nic nie drukowałem, parę miesięcy temu zupgradowałem ghostscripta
> do wersji espgs, teraz chciałem wydrukować parę stron z mozilli - i
> kupa, drukują się krzaki (litery i inne znaki w kombinacjach nie
> mających nic wspólnego z treścią). Jedna pojedyncza strona się
> wydrukowała metodą "Print to file" && lpr (bezpośrednio były krzaki),
> ale już dokumentu o wielkości 5 stron tak się nie dało (próbowałem też
> drukować pojedyncze strony z gv[1] - też krzaki) :/ Na sterowniku cdj550
> wszystkie te dokumenty się drukują, stąd podejrzewam zwalony sterownik

Mam dokładnie tą drukarkę i pod Cups-em nie mam _żadnych_ problemów na
aktualnym RA. Nie mam pojęcia z czego ona mi korzysta, jakoś mnie to
średnio interesuje. Drukuje dobrze - i http://localhost:631/ roolez ;)

Jak mi powiesz co mam zrobić to mogę przetestować inną konfigurację...

> PS. zaraz spadam na tydzień - tam gdzie nie ma Internetu :)

Ja w środę rano - TBK :)) (czyt. Tydzień_Bez_Komputera[TM] )

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...