Fwd: [raptor@mediaservice.net: OpenSSH/PAM timing attack allows remote users identification]

Śro, 30 Kwi 2003, 23:03:52 CEST

On/Dnia Wed, Apr 30, 2003 at 10:56:56PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> No dobra czyli niejest błędem to że po użyciu staje sie mało możliwe
> sterowanie limitami w sesji ? :)
Jest możliwe sterowanie jak najbardziej. Wystarczy, że podniesiesz
limity przed odpaleniem sshd.

Ta część sshd pracuje z usera i nie ma możliwości stania się rootem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux