[NEST] linc

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Pią, 1 Sie 2003, 14:25:51 CEST

Witam.

Od wersji ORBit2-2.7.2 linc jako oddzielny pakiet jest obsoleted (został
włączony do ORBit2).
Właśnie u siebie przebudowałem wszystko co do tej pory wymagało linca i:
$ rpm -q --whatrequires liblinc.so.1
żaden pakiet nie wymaga liblinc.so.1

Przed chwilą też commitnąłem zmiany, stąd prośba do kogoś 'władnego' o
puszczenie na buildery.

Krótka instrukcja:
Najpierw należy przebudować następujące pakiety (mają one w plikach *.la
wpisanego linca). Ja u siebie te pakiety od razu instalowałem (przed
budową następnego), ale nie mam pewności czy jest to konieczne.
Kolejność też powinna być zachowana, ale tego powinny przypilnować BRy.

ORBit2
libbonoboui
libgnomeui
gconfmm
orbitcpp
libbonobomm
libbonobouimm
libgnomemm
libgnomeuimm
libgnomedb
gnome-desktop
gnome-panel
eel
gal
gnome-games
nautilus
control-center
libgsf
gst-editor
gtkhtml
gucharmap
gnome-applet-quick-lounge

Po przebudowaniu powyższych pakietów poniższe można już puścić hurtem, w
dowolnej kolejności.

evolution
gnome-session
gdm
gnome-terminal
gnome-applets
galeon
gnome-utils
file-roller
gedit2
epiphany
metacity-setup
nautilus-gtkhtml
rip.hal
gqueue
rep-gtk
gnome-applet-grandr libXext patch (add -lXext)
ghex compile_fix patch (fix compilation)
gstreamer-player
gnome-mag
acme
glabels
gnome-system-monitor
nautilus-cd-burner
nautilus-rpm
gconf-editor
zenity
gnome-system-tools
gnome-network
glade2
nautilus-media
conglomerate
anjuta
mozilla-bonobo
gnome-speech upgrade do 20030801, updated nojava patch
gnopernicus
gnome-cups-manager
grip
ggv
yelp
gnome-media
eog
gnome-pilot
gpdf
gcalctool

Ta lista może być niekompletna - są to tylko pakiety, które mam
zainstalowane.

--
$+>>  Grzegorz Goławski  <<+$