SPECS: dmidecode.spec (HEAD)

Arkadiusz Grzędzicki arekmat w amba.bydg.pdi.net
Wto, 5 Sie 2003, 00:10:26 CEST

On Monday 04 of August 2003 23:21, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czy rzeczywiscie to narzedzie nie bedzie w ogole potrzebne podczas startu
> lm_sensors (ktory ZTCW odbywa sie przed startem sieci) ?
>
> [ przypadek /usr over NFS ]
 Nie będzie.
1. dmidecode jest używany tylko w sensors-detect, który to podczas startu z
reguły nie jest uruchamiany :)
2. programy spodziewają się że dmidecode będzie w /usr/sbin.

Wydaje mi się, że pierwsza odpowiedź wystarczy, bo na drugą zawsze można
patche nakładać :)

pzdr, Arkadiusz Grzędzicki