[RA] Re: LPRng

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 5 Sie 2003, 22:35:34 CEST

On Tue, 5 Aug 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Puściłem pakiet z poprawką na buildery Ra. Błąd objawiał się chyba tylko
> na 64-bitowych architekturach (za to segfaultem przy próbie uruchomienia
> jakiegokolwiek programu czytającego konfigurację lpd - vide BTS#708).
>
> To nie jest stricte poprawka sec, ale poprawia błąd wprowadzony w wersji
> będącej poprawką sec, więc raczej też powinien trafić do
> updates/security.
>
> Tylko lepiej tego nie przerzucać od razu z /test - prośba o sprawdzenie
> na różnych architekturach (niekoniecznie drukowanie - wystarczy
> [...]

LPRng oraz ghostscript leży sobie w ready razem z indeksami. Gorąca
prośba o potestowanie. ghostscripta u siebie zainstalowałe i na DJ690 nie
widzę jakichś problemów. Działa tak samo jak działała. LPRng nigdzie nie
mam, więc sam nie przetestuje.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...