kloczek w pld-commits-cvs

Witold P. Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 6 Sie 2003, 19:43:44 CEST

Dnia środa 06 sierpień 2003 18:21, Piotr Szymański napisał:
> Hi,
> Na poczatku mi sie go zalzrobilo, ale wezcie cos zrobcie, bo juz mnie to
> denerwuje.
> BTW. Przynajmniej teraz wiemy ze ankry i blues i cale stronnictwo kloczka
> sie mylilo i mamy z tym spokoj.
KK
Art. 268.
§ 1. Kto, nie będąc do tego uprawnionym, niszczy, uszkadza, usuwa lub zmienia
zapis istotnej informacji albo w inny sposób udaremnia lub znacznie utrudnia
osobie uprawnionej zapoznanie się z nią, podlega grzywnie, karze ograniczenia
wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 2. Jeżeli czyn określony w § 1 dotyczy zapisu na komputerowym nośniku
informacji, sprawca podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§ 3. Kto, dopuszczając się czynu określonego w § 1 lub 2, wyrządza znaczną
szkodę majątkową, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
§ 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1-3 następuje na wniosek
pokrzywdzonego.
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi w culm.net
GPG key: 7AE20871