athcool a dźwięk

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Czw, 7 Sie 2003, 18:33:53 CEST

Grzegorz Goławski wrote:
> Właśnie zainstalowałem athcool. Działa fajnie, temperatura na procku od
> razu spadła o kilka stopni, ale dźwięk się skopał. Słychać tylko jakieś
> szumy.

U mnie nie działa SB64 i SB128 (es1371) też tylko trzaski.
Ale on-board via82cxxx_audio działa tak samo niezależnie
od coolera[1]. Co ciekawe pod Win98 problem nie występuje.

[1] ja akurat używam setpci z odpowiednimi parametrami (opisanymi
     w  Athlon-Powersaving-HOWTO).
bart
--
          "Ja nawet umiem zgrepować gzipa." (c) W. Orliński
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/