Poszukiwani żywi lub martwi - deweloperzy pld

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 7 Sie 2003, 22:34:33 CEST

Oto jaką wiadomość dostałem od niejakiego antymona:

-----
Ludziska.. jest biznes. Poszukuje jakiegos gadacza pldowskiego (znajacego sie
i umiejacego przekazywac wiedze) na Jesien Linuksowa
(http://jesien.linux.org.pl/). Trzeba bedzie mieszczac sie w przedziala
czasowym (powiedzmy 20 min) opowiedziec o disto, czym sie rozni, jak powstaje
(glownie interesuje nas co sie dzieje od kuchni) i reprezentowac bocka
w dyskusji.
------

No więc ewentualne kandydatury należy wysyłać mailem do mnie i *pod* *żadnym*
*pozorem* nie robić CC do antymona (antymon w linux.net.pl), bo jest rzeczą
krytyczną, żeby on mi uwierzył, jak mu powiem, że ochotników nie było i ma
tylko mnie.