PLD-1.1

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 8 Sie 2003, 01:31:42 CEST

Witam,

Prawda jest taka, że updates do 1.0 urosły do tej wielkości iż nie jest
racjonalne dalej trzymanie tego w obecnej postaci. Należy wydać wydanie
poprawkowe - 1.1

Został stworzony nowy katalog w dists
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/1.1  - docelowo stanie się on tylko linkiem,
a jego miejsce zajmie tylko nazwa. Jaka? Konkurs poniżej ;)

W katalogu tym można znaleźć pełne drzewko z RA, łącznie z updates. Nowum
to nowe dyskietki, które zaraz przeniosę, stworzone przez malekitha.
Narazie to wygląda tak, że chcę dla 1.1 zostawić tylko dyskietki oparte na
2.4 - wydaje mi się, że nie jest to zły pomysł. To co działa na 2.2,
powinno działać i na 2.4. Niekoniecznie w drugą stronę ale to i tak lepsza
sytuacja podmienić w gotowym systemie tylko kernel ewentualnie.

Zawartość katalogów updates w 1.1 będę sukcesywnie kopiował do podstawowej
chierarchii. W momencie wydania 1.1 poprzednie wydanie przestanie być
wspierane, więc proszę mieć to na względzie.

Prosiłbym o zgłaszanie wszystkich błędów. Także błędów w organizacji ftp-a
(bardzo możliwe, że są...)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To co widać w katalogu 1.1 proszę traktować jako 1.1-alpha
Testowanie mile widziane.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Konkurs na nazwę.
Wstępne propozycje, z których mi osobiście najbardziej podoba mi się RAbis
RA+
RAbis

Całe zamieszanie z przeprowadzkami katalogów wyszły nagle w sumie, za co
przepraszam, że poszło bez ostrzeżenia :) Wszystko po to, żeby
przetestować nowe dyskietki instalacyjne :)

Aktualnie mogą być problemy z mirrorami, które ściągają tylko określone
moduły, ale na to też się znajdzie rada. Tylko, że nie dzisiaj już...
zasypiam już...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...