Poszukiwani żywi lub martwi - deweloperzy pld

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 8 Sie 2003, 09:32:32 CEST

On Thu, Aug 07, 2003 at 10:34:33PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Oto jaką wiadomość dostałem od niejakiego antymona:
>
> -----
> Ludziska.. jest biznes. Poszukuje jakiegos gadacza pldowskiego (znajacego sie
> i umiejacego przekazywac wiedze) na Jesien Linuksowa
> (http://jesien.linux.org.pl/). Trzeba bedzie mieszczac sie w przedziala
> czasowym (powiedzmy 20 min) opowiedziec o disto, czym sie rozni, jak powstaje
> (glownie interesuje nas co sie dzieje od kuchni) i reprezentowac bocka
> w dyskusji.
> ------

> [...]
Wiesz, że prelegenci i opowiadacze nie mają żadnych zniżek itp.? ;-)

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --